پنج شنبه, ۹ حمل ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

bb464c30ca7f44f19a2bfb2894fa764f_18

خواهر ترامپ: دونالد بی‌عاطفه و دروغ‌گو است

23 August 2020

خواهر رییس‌جمهور امریکا با بی‌عاطفه و دروغ‌گو خواندن دونالد زبان از انتقاد وی گشود. 

به گزارش خبرگزاری کشو به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنا بر مندرجات یک فایل صوتی که ساعاتی پیش منتشر شده است، خواهر دونالد ترامپ — رییس‌جمهور امریکا — وی را فردی «بی‌عاطفه» و «دروغ‌گو» توصیف کرد که عدم پایبندی‌اش به اصول باعث می‌شود نتوان به او اعتماد کرد.

این جدیدترین مورد انتقاد از رییس‌جمهور امریکاست. اما این بار به جای یک متحد پیشین یا شریک تجاری، یکی از نزدیکترین خویشاوندانش زبان به انتقاد از رییس‌جمهور امریکا گشوده است.

“ماریان ترامپ بری” همچنین از سیاست‌های مهاجرتی برادرش که باعث جدایی کودکان از والدین‌شان در مرزها شده به شدت انتقاد کرده است.

بر اساس این فایل صوتی که در اختیار واشینگتن‌پست قرار گرفته، خواهر دونالد ترامپ می‌افزاید: «تنها کاری که او می‌خواهد انجام دهد، راضی کردن طرفدارانش است. او به هیچ اصولی پایبند نیست. هیچ اصولی. او در توییت‌هایش فقط دروغ می‌گوید.»

“مری ترامپ”، برادرزاده دونالد ترامپ — که به‌تازگی کتابی افشاگرانه را بر ضد رِیس‌جمهور امریکا منتشر کرده این فایل صوتی را تهیه کرده است.

رابرت، برادر جوانتر رییس‌جمهور آمریکا که چند روز پیش درگذشت، به دادگاه رفت تا مانع از انتشار کتاب مری ترامپ شود اما موفق نشد. کتاب مری ترامپ در همان روز نخست عرضه به بازار، ۹۵۰ هزار نسخه فروش داشت.

در بخش دیگری از فایل صوتی خواهر ترامپ که “مری ترامپ” را مخاطب قرار می‌دهد آمده است: «آنچه مهم است، ساختگی و تقلبی بودن همه چیز است. همه چیز (از نظر او) ساختگی است و دونالد فردی بی‌عاطفه است. … او به دانشگاه پنسیلوانیا رفت چون یک فرد دیگر به جایش امتحان داد. حتی نام آن مرد را به خاطر دارم.»

خواهر دونالد ترامپ,دونالد ترامپ,رییس جمهور امریکا,کشورنیوز