پنج شنبه, ۳۰ حمل ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

100575416_1340313833024482_5761117741847150592_n

وزیر پیشین صحت عامه نظام را «فاسد و بی‌ارزش» خواند

24 August 2020

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامۀ پیشین، «نظام را فاسد و بی‌ارزش خواند.

به گزارش خبرگزاری کشور، فیروز در واکنش به معرفی رهبری پیشین صحت عامه به لوی سارنوالی نوشت که آن‌ها با تلاش صادقانه کرونا را مهار کردند؛ اما به عوض تقدیر، به سارنوالی معرفی شده‌اند.

فیروزالدین فیروز وزیر و داکتر مجروح ، داکتر شفیق  و داکتر زیور معاونان پیشین صحت عامه به اتهام فساد به سارنوالی معرفی شده‌اند.

اما فیروز در پیامی در صفحۀ فیسبوکش خطاب به معاونانش گفت: «تاسف‌آور است به عوض این‌که تقدیر می‌شدید، توهین و شخصیت‌کشی را علیه تان ادامه دادند. از نظام مفسد و بی‌ارزش توقع تقدیر را نباید کرد. این نظام از شش سال بدین سو سعی مذبوحانه را  علیه ما  ادامه دادند تا لکه‌یی را به دامن ما وارد کنند اما به توکل به خدا که نتوانستند ،‌این بار نیز نخواهند توانست.»

وزیر پیشین صحت عامه افزود که در ماه نوامبر پیش‌رو ، در جینوا کنفرانس بین‌المللی دایر می‌شود و اداره فعلی باید دست آوردهای در مورد مبارزه علیه فساد داشته باشد. چون خود اداره فعلی غرق در فساد و بی‌کفایتی است، چیزی برای گفتن ندارد، مجبور هستند چند نفر مظلوم، مخلص و بی واسطه را به هر شکلی شده محکوم نمایند.

رهبری پیشین وزارت صحت عامه متهم هستند که در جریان مأموریت‌شان به ویژه در دورۀ همه‌گیری ویروس کرونا دست به فساد و سوءاستفاده از صلاحیت‌های‌شان زده‌اند.

 

سارنوالی,صحت عامه,فساد,فیروزالدین فیروز,کرونا