پنج شنبه, ۶ ثور ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

1506081204_648907_1506089778_noticia_normal

جایگاه ورزشکاران نام‌آشنای جهان در شبکه‌های اجتماعی

29 December 2019

مهاجم پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی در میان دیگر ورزشکاران بیش از همه دنبال کننده دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اگر رئال مادرید در فهرست تیم‌های با بیش‌ترین فالوور حکمرانی می‌کند کریستیانو رونالدو در بخش فردی در جایگاه نخست قرار دارد. مهاجم یوونتوس تقریبا ۴۰۰ میلیون فالوور در توییتر، اینستاگرام و فیس بوک دارد. این یک رکورد فوق‌العاده محسوب می‌شود. رشد دنبال کننده‌های ستاره پرتغالی قابل توجه بوده است. او در ۶ ماه نخست ۲۶ میلیون فالوور جدید در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

جایگاه دوم به نیمار اختصاص دارد. مهاجم پاری سن ژرمن ۲۳۵ میلیون فالوور در میان شبکه‌های اجتماعی دارد. لیونل مسی ۵ میلیون کم‌تر از ستاره برزیلی دنبال کننده دارد. ۲۳۰.۶ میلیون نفر مهاجم بارسا را دنیال می‌کنند. البته این در حالی است که مسی بر خلاف دو بازیکن پرتغالی و برزیلی توییتر ندارد.

برای این که حمکرانی فوتبالیست‌ها مشخص شود باید به وضعیت دیگر ورزشکاران پرداخت. در NBA جایگاه نخست به لبرون جیمز اختصاص دارد. بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در مجموع ۱۲۱.۶ میلیون فالوور دارد و فاصله زیادی با رونالدو دارد.

UFC دیگر ورزشی است که در شبکه‌های اجتماعی مخاطب دارد. کانر مک گرگور بیش از دیگران در این رشته فالوور دارد. مبارز ایرلندی ۴۹ میلیون دنبال کننده دارد.

در تنیس رقابت رافائل نادال و راجر فدرر در این جا هم دیده می‌شود. تنیسور اسپانیایی بیش‌ترین فالوور را به خود اختصاص داده است و ۳۸ میلیون فالوور دارد.

تنیسور سوییسی نزدیک به ۳۴.۵ میلیون دنبال کننده دارد. سرنا ویلیامز در میان بانوان از همه بالاتر است. ۲۸.۳ میلیون کاربر تنیسور آمریکایی را دنبال می‌کنند.

نکته قابل توجه این است که ویلیامز در اینستاگرام بیش از نادال و فدرر فالوور دارد. او ۱۱.۹ میلیون دنبال کننده دارد و تنها ۸.۳ میلیون تنیسور اسپانیایی و ۷.۱ میلیون کاربر تنیسور سوییسی را دنبال می‌کنند. در فرمول یک، یکی از ورزش‌هایی که پول زیادی جا به جا می‌شود لویس هملیتون با ۲۳.۷ میلیون فالورر از همه بالاتر است.

جایگاه ورزشکاران مطرح جهان در شبک های اجتماعی,رونالدو,کشورنیوز,مسی,نیمار