پنج شنبه, ۳۰ حمل ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

Kovac_7.0

سرمربی تیم بایرن مونیخ پس از شکست تحقیر آمیز اخراج شد

04 November 2019

نیکو کواچ، سرمربی آلمانی و کرواسی تبار تیم بایرن مونیخ یک روز پس از شکست غیرمنتظره و پر گل این تیم مقابل آینتراخت فرانکفورت و در پی کسب نتایج ضعیف در ماه گذشته میلادی از سمت خود کنار گذاشته شد.

باشگاه بایرن مونیخ شامگاه یک‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که نیکو کواچ دیگر سرمربی این باشگاه نیست. در این بیانیه تصریح شده است که اخراج کواچ با تصمیم اولی هوینس، رئیس و در پی توافق با حسن سالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه اتخاذ شده است.ک

آقای رومنیگه که از اسطوره های تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ محسوب می شود ضمن ابراز نارضایتی از نتایج کسب شده توسط باواریایی ها طی هفته‌های گذشته اتخاذ چنین تصمیمی را توجیه پذیر و لازم توصیف کرده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ در عین حال با اشاره به دبل قهرمانی فصل گذشته این تیم در جام حذفی و بوندس لیگا از تصمیم اخراج کواچ ابراز تاسف و به دلیل تلاش های ارزنده وی در باشگاه از وی تقدیر کرده است.

بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال آلمان، بوندسلیگا در ۱۰ مسابقه نخست این فصل تنها صاحب پنج پیروزی شده و در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده چهارم جدول مسابقات قرار دارد.

بایرن مونیخ,بوندسلیگا,سرمربی بایرن مونیخ,فرانکفورت,کشورنیوز,نیکو کواچ