چهارشنبه, ۲۶ ثور ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

6

رییس جمهور غنی: افغانستان خط اول بیمۀ تمام دنیا است

22 January 2019

رییس جمهور غنی شام امروز به قرارگاه شش‌درک ریاست عمومی امنیت ملی رفته و به خاطر رویداد تروریستی روز گذشته در میدان شهر، با هیات رهبری و منسوبین آن ریاست، ابراز تسلیت و غمشریکی نمود.
رییس جمهور افزود: عملیات ها و دستگیری‌هایی که نتیجۀ گزارش های امنیت ملی بود، یک دستآورد خوبی می باشد و امروز مردم اطمینان پیدا کرده اند که عاملین رویدادهای تروریستی به جزای اعمال شان می رسند.
رییس جمهور کشور گفت که امنیت ملی ما باید تحرک و پیشرفت دوامدار داشته باشد و بدون یک امنیت ملی فعال و متحرک، آرزوهای مردم برآورده نمی شود.
وی خاطرنشان کرد که امنیت ملی باید نهادمحور شود، تا منافع کوتاه مدت و درازمدت افغانستان را تامین کند و سرمایه گذاری همه جانبه که روی امنیت ملی انجام شده، ادامه خواهد یافت.
رییس جمهور غنی گفت که افغانستان خط اول بیمۀ تمام دنیا است و روابط پایدار ما با دنیا هم محصول همین قربانی ها می باشد.
بعداً رئیس جمهور غنی به شفاخانه غازی امان الله خان رفت و از وضعیت صحی منسوبین امنیت ملی که روز گذشته در اثر حملۀ تروریستی دشمنان افغانستان در میدان شهر زخم برداشته بودند، عیادت به عمل آورد.
رئیس جمهور ضمن ستایش از رشادت و قهرمانی منسوبین متذکره، به داکتران معالج وظیفه سپرد تا در زمینۀ تداوی مجروحین از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نه نمایند.

افغانستان,دنیا,رییس جمهور