سه شنبه, ۲۵ ثور ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

MADRID, SPAIN - SEPTEMBER 26: Lionel Messi of FC Barcelona during the La Liga Santander  match between Leganes v FC Barcelona at the Estadio Municipal de Butarque on September 26, 2018 in Madrid Spain (Photo by David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images)

بارسلونا لالیگا را با شکست آغاز کرد

17 August 2019

 سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو اعلام کرد در نیمه دوم بهتر بودند اما هنرنمایی آریتس آدوریس این نتیجه را رقم زد.

بارسلونا جمعه شب در هفته نخست لالیگا با یک گل مغلوب اتلتیک بیلبائو شد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: در نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم اما بهترین موقعیت‌ها به ما تعلق داشت و دو ضربه‌مان به دیرک برخورد کرد. ما خوب نبودیم چون حریف با سرعت بالا بازی می‌کرد.

در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. بازی برای ما بود. با این حال ترافیک زیادی وجود داشت. به نظر می‌رسید بازی با نتیجه بدون گل تمام شود اما آریتس آدوریس می‌داند از هر فرصت چگونه استفاده کند. سرمربی بارسلونا در مورد دیدار برابر ناپولی اظهار کرد: در آن روز خیلی خوب ظاهر شدیم. دوست داشتیم به آن روند ادامه دهیم اما شکست خوردیم.

سرمربی اسپانیایی افزود: شکست‌ها همیشه ما را مجبور به پیروزی در بازی‌های آینده می‌کنند. باید یاد بگیریم با موقعیت‌ها چگونه برخورد کنیم. در نیمه اول می‌توانستیم یک گل دریافت کنیم اما در نیمه دوم زمانی که بازی برای ما بود آنها دروازه‌مان را باز کردند. با این حال باید تا پایان رقابت کرد. سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم به محوطه جریمه حریف نزدیک شده بودیم. به بازیکنان گلزن نیاز داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. به حضور لیونل مسی در چنین موقعیت‌هایی عادت داشتیم اما زمانی که او نبود نیز بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشتیم. همچنین به یک چیز دیگر نیاز داشتیم. باید مالکیت توپ را به موقعیت گل تبدیل کرد تا نتیجه گرفت. رافینیا در دقیقه ۳۷ بازی به جای لوییس سوارس به میدان رفت.

والورده درباره این بازیکن گفت: او خوب بود چون همیشه با تمام توانش بازی می‌کند. از همه بازیکنان انتظار بیش از این داشتم. فیلیپ کوتینیو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: زمانی که لالیگا پایان یافت او در ذهنش به چنین موضوعی فکر می‌کرد. فرصت پیدا کرد و از تیم جدا شد.

بارسلونا,شکست در برابر بیلبائو,لالیگا