شنبه, ۲۹ ثور ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

skysports-lionel-messi-argentina_4711727

مسی برای سه ماه از اشتراک در بازی‌ها محروم شد

03 August 2019

براساس گزارش  “کونمبول” یا کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی، لیونل مسی افزون بر محرومیت سه ماهه، همچنان به پرداخت مجازات پولی با مبلغ ۵۰ هزار دالر امریکایی (۴۵ هزاریورو) نیز محکوم شده است.

مسی  بعد از مسابقات نهایی  “کوپا امریکا” علیه چلی در ۶ جولای در سائو پائولو نیز از کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی انتقاد کرده گفت: “ما نباید در این فساد سهم بگیریم.” او در مراسم تجلیل از پیروزی اصلاً ظاهر نشد.

مسی به دلیل حمله و زد و خورد  با “گری مدل” مدافع تیم فوتبال چلی در خط خارجی میدان، با دریافت کارت سرخ، از بازی اخراج شد. به همین دلیل نیز او از اشتراک در نخستین بازی مقدماتی در ماه مارچ برای مسابقات جام جهانی سال  ۲۰۲۲ محروم شده است.

مسی بعد از این منازعه با “گری مدل” مدافع تیم فوتبال چلی از بازی اخراج شد.

مسی حالا به دلیل محرومیت‌های جدید، نمی‌تواند در چهار بازی دوستانه از جمله در مسابقه علیه تیم ملی آلمان در ۹ اکتبر در شهر دورتموند آلمان اشتراک کند.

در بازی‌ها علیه چلی و مکسیکو در ماه سپتمبر در ایالات متحده امریکا و یک بازی دیگر در ماه اکتبر احتمالاً علیه پرتگال، مسی نمی‌تواند برای تیم ملی کشورش ارجنتاین اشتراک کند.

محرومیت مسی از بازی ها، محرومیت مسلی، مسی نمیتواند در بازی ها اشتراک کند، مسی در سه ماه گذشته نمیتواند در بازیها اشتراک کند، لیونل مسلی، کشورنیوز