یکشنبه, ۲۳ ثور ۱۴۰۳

در راستای همگرایی منطقه‌ای

45

خانوادۀ رنویر سینگ در مورد یگانه انتخاب پسر شان که دپیکا پادوکن بود، از پیش می‌دانستند!

30 December 2018

دپیکا پادوکن، پس از نشر تصویرش روی جلد مجله فیلم‌فیر (Filmfare)، یکی از مجله‌های مشهور هندی که به زبان انگلیسی از 1952 به این طرف نشر می‌شود، در مورد زندگی پس از ازدواج‌اش خیلی رک و راست صحبت کرد.

در مصاحبه‌ای با پینک ویلا، زمانی که از وی در مورد اینکه چه وقت احساس کرد که رنویر یگانه شخص برای اوست، گفت: رابطه شان به مرور زمان و با خیلی از چیزهای کوچکی که رنویر گفت و انجام داد، آغاز شد و او را به این باور رسانید تا بقیه زندگی خود را با رنویر سپری کند. او افزود که اساس زندگی شان را رفاقت شکل می دهد و بر همین مبنا دوره دوستی پیش از ازدواج را نیز سپری کردند و این رفاقت هر روز مستحکم‌تر می‌شود.

هرچند، خانواده رنویر و دوستان دپیکا از شروع رابطه میان این دو، جدیت این رابطه را احساس می کردند، دپیکا تصریح کرد: زمانی که در شروع رابطه شان، رنویر به دینگو (نوع مریضی) مصاب شد، رنویر خیلی مریض بود و دپیکا در آن زمان مشغول کار فیلمبرداری یکی از فیلم هایش بود و اغلب وقت‌اش را در رفت و آمد و احوال‌گیری رنویر سپری می کرد. از همان جا، خانواده رنویر و دوستان دپیکا احساس کردند که هردو برای باهم و در کنارِهم تا اخیر زندگی می مانند.

حتا دپیکا این را نیز توضیح داد که چرا تا پیش از ازدواج شان در مورد رابطه شان در مظهر عام چیزی نگفتند. او گفت که این کوشش از هردو جانب خیلی آگاهانه صورت گرفته است. زمانی که در مورد یک رابطه رسانه‌ها تجسس می‌کنند، بعضی اوقات آن رابطه را به چالش روبرو می کنند. همچنین، دپبکا اضافه کرد که در آن زمان خیلی از مسایل در زندگی هر دو جریان داشته است که نمی خواستند به مشکلات شان، این مورد نیز اضافه شود.

منبع: تایمز آف اندیا

برگردان: کشور نیوز

دپیکا,رنویر سینگ,سینما,هند